Välkommen till Nollor&Nördar

Efter en välbehövlig paus från allt vad bloggande heter har jag nu bestämt mig för att återerövra denna konstform och kasta mig ut i det digitala landskapet än en gång. Tanken med Nollor&Nördar är att jag ska kunna dela de tankar som spiller över när arbetsdagen är slut, diskutera vad digitalt innehåll är och kan vara, samt fördjupa mig i ämnen som sociala medier, digital demokrati och en stor portion av mina övriga passioner.

 

Gamla läsare kommer märka att det är en tydlig skiftning i mitt bloggande, mindre vardagsliv och mer påtagliga tankar och idéer. Därmed inte sagt att jag inte kommer bjuda på inblickar i vad som händer i mitt liv, smarta telefoner i kombination med Instagram gör det helt enkelt så himla mycket lättare för mig att bjuda in er i min värld.

Kommentera

